نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روزای بارونی....... و آدرس roozayebarooni.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 چکار به حرف مردم دارم؟زندگی من همین است،شب که میشود… عاشقانه ای می نویسم وخیره می شوم به “عکست”… وباخودفکرمیکنم مگرمیشود.. تو را “دوست نداشت”..!{-35-}

 

چقدر دوستت داشتم . . . چقدر نفهمیدی . . . نمی گویم زیباترین اما . . . تو ، مهربان ترین آدم زندگیت را از دست داده ای . . .{-35-}

 

مــــــن از زنــــدگــــی کــســی حــــذف شــــدم کــــه بــرای داشــتنــش و بــــــودنش ، خــــیلی هــــا رو از زنــــدگــــیم حــذف کردم !!!{-35-}

 

ميخوام برات يادگاري بنويسم گفتم : کجا ؟ گفت : روي قلبت گفتم : باشه،بنويس تا هميشه يادگاري بمونه يه خنجر برداشت گفتم : اين چيه ؟ گفت : هيس ساکت شدم گفتم : بنويس چرا معطلي ؟ خنجر رو برداشت و با تيزي خنجر نوشت دوستت دارم ديوونه اون رفته خيلي وقته کجا ....؟ نميدونم اما ....... هنوز زخم خنجر يادگاريش رو قلبم مونده...

 

دلم می خواهدصورتـــت تہ ریش داشتہ باشدتامن بهانہ ای داشــــتہ باشم برای بوســــــیدن لب هایت... راســــتی سیـــــگارهم نکــش... میخواهـــــم کہ لــــب هایــت فقــــط مال مـن بـاشد...

 

چقدر دلتنگـــــــــ حضورتـــــــــــ هستمـــــــــ... کاش تصویرتـــــــــــ نفس میکشید....{-35-}



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, ] [ 12:18 ] [ baran ]

درباره وبلاگ

ای وب رو با تماااااام وجودم ب عشقم تقدیم میکنم امیدوارم خوشتون بیاد _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 2023
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1


♫ play-music ♫